لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تساوی تلخ در دانمارک ( کپنهاگن 1 - 1 یوونتوس )

تساوی تلخ در دانمارک ( کپنهاگن 1 - 1 یوونتوس )

یوونتوسی ها بازی را با سه تغییر نسبت به دیدار قبلی آغاز کردند کونته از اوگبونا، پلوزو و کوالیارلا در سه منطقه از زمین استفاده کرده بود که حضور پلوزو جالب توجه بود.

بازی هنوز به دقیقه پانزده نرسیده بود که بازیکن کپنهاگن با استفاده از اشتباه خط دفاعی یووه موفق شد دروازه ی جیجی بوفون را باز کن و اولین شگفتی این مسابقات رقم خورد.

این گل باعث شد تا یوونتوسی ها توپ و میدان را در اختیار بگیرند و در طرف مقابل بازیکنان کپنهاگن با تمامی نفرات در زمین خود مستقر شوند و همین موضوع سبب شد تا یووه برای رسیدن به دروازه ی حریف کار سختی در پیش داشته باشد.

کیفیت بازی یووه در وقت اول قابل قبول نبود و بسیاری از بازیکنان این تیم نمایشی در حد معمولی داشتند و در بسیاری از صحنه ها از انجام ساده ترین حرکات عاجز بودند.

تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای در بر نداشت و بانوی پیر وقت اول را با یک گل به حریف دانمارکی خود واگذار کرد تا زنگ خطر برای کونته و شاگردانش در گام اول به صدا در آید.

نیمه ی دوم را یوونتوسی ها با سرعت و تعداد نفرات بیشتری بر روی دروازه ی حریف سفید پوش آغاز کردند و این در حالی بود که کپنهاگن با دفاع خطی سعی در بستن راه های نفوذ یووه داشت.

در پنجاه و چهارمین دقیقه از بازی فابیو کوالیارلا مهاجم ارزشمند تیم یوونتوس موفق شد به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند. البته حرکت دیدنی توز روی این صحنه بسیار دیدنی بود.

در ادامه حملات یووه بر روی دروازه ی حریف دانمارکی ادامه داشت اما واکنش های فوق العاده ی دروازه ی کپنهاگن مانع از فروپاشی دروازه شد.

حملات یوونتوسی ها در ادامه نیز نتیجه ای در بر نداشت و بانوی پیر از حملات متعدد خود نتیجه ای نگرفت و یووه در اولین دیدار خود یک تساوی تلخ را به دست آورد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: